crazylife
اهلا بك اخى الزائر للمشاهدة والمشاركة اهلا ومرحبا بك فى اى وقت

crazylife

CrAzY LiFe
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول</a><hr>للمراسلة ..................من هنا

شاطر | 
 

 نصيحة قبل ان تحب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
soka
مشرفة فضفضة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2876
العمر : 32
البلد : egypt
الحالة : مفيش حد بينجرح اوى غير لما بيحب اوى
المزاج : الحمد لله
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 07/01/2008

مُساهمةموضوع: نصيحة قبل ان تحب   الأربعاء 19 مارس - 23:13

لاتندم على حب عشته...

حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك

فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها

غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك عطراً" جميلاً" أسعدك

***

لا تكسر ابداً" كل الجسور مع من تحب

فربما شاءت الأقدار لكما يوماً لقاء يوماً" آخر

يعيد مامضى ويصل ماانقطع...فإذا كان العمر الجميل قد رحل

فمن يدري ربما انتظرك عمر أجمل

***

وإذا قررت يوما" أن تترك حبيباً" فلا تترك له جرحاً"

فمن اعطانا قلباً" لايستحق ابدا" منا ان نغرس فيه سهماً"

او نترك له لحظة الم تشقيه

وما أجمل أن تبقى بيننا لحظات الزمن الجميل

***

وإذا فرقت الايام بينكما فلا تتذكر لمن كنت تحب

غير كل احساس صادق

ولاتتحدث عنه إلا بكل ماهو رائع ونبيل

فقد اعطاك قلباً"...واعطيته عمر وليس

هناك اغلى من القلب

والعمر في حياة الانسان

***

واذا جلست يوماً" وحيداً" تحاول ان تجمع حولك

ظلال ايام جميلة عشتها مع من تحب، اترك بعيداً" كل مشاعر الالم والوحشة التي فرقت بينكما

حاول ان تجمع في دفاتر اوراقك كل الكلمات الجميله

التي سمعتها ممن تحب

وكل الكلمات الصادقة التي قلتها لمن تحب

***

واجعل في ايامك مجموعة من الصور الجميله

لهذا الانسان الذي سكن قلبك يوماً"...

ملامحه

وبريق عينيه الحزين...وابتسامته في لحظة صفاء

ووحشته

_________________
اللهم اقض لي الخير حيث كان
ثم راضينى به يا ارحم الراحمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
غرام الافاعى


avatar

انثى
عدد الرسائل : 2444
العمر : 28
البلد : محدش لة دعوة
الحالة : عايشة وخلاص
المزاج : عاااااااااااااااااااتى
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 13/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الخميس 20 مارس - 22:35

وإذا فرقت الايام بينكما فلا تتذكر لمن كنت تحب

غير كل احساس صادق

ولاتتحدث عنه إلا بكل ماهو رائع ونبيل

فقد اعطاك قلباً"...واعطيته عمر وليس

هناك اغلى من القلب

والعمر في حياة الانسان

دى ساعات بتحصل بالعكس خالص وياريت فعلا يفتكرو بعض بالخير

مرسيى ياسارة على الكلام الجميل دا


عدل سابقا من قبل غرام الافاعى في الجمعة 21 مارس - 8:19 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير العذاب


avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3333
العمر : 28
البلد : MaNsUrA
الحالة : مشتاق الى الجنة
المزاج : الحمد لله
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الخميس 20 مارس - 22:53


لا تكسر ابداً" كل الجسور مع من تحب
فربما شاءت الأقدار لكما يوماً لقاء يوماً" آخر
يعيد مامضى ويصل ماانقطع...فإذا كان العمر الجميل قد رحل
فمن يدري ربما انتظرك عمر أجمل

فعلا كلامك ده صح
شكرا على كلامك الجميل
الى ممكن يكون ترك اثر فى قلوب ناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عميد كلية الحب




ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 28
البلد : مصر
الحالة : كويس اوى
المزاج : حلو اوى
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 01/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الخميس 20 مارس - 23:09

جميل جميل جميل نا كدا عرفت حجات كتير والله... موضوع جميل




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mummy


avatar

ذكر
عدد الرسائل : 9576
العمر : 35
البلد : المنصورة
الحالة : وحـــيد
المزاج : الحمد لله على كل حال
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 16/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الجمعة 21 مارس - 2:57

وإذا قررت يوما" أن تترك حبيباً" فلا تترك له جرحاً"

دايما اللى بيجرح بيجى على نفسه
طيب احنا زنبنا ايه
وهو بيجرحنا ليه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BeRrOo



avatar

ذكر
عدد الرسائل : 94
العمر : 26
البلد : MaNsUrA
الحالة : 3AZEB
المزاج : 3ALY
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الجمعة 21 مارس - 9:11

لا تكسر ابداً" كل الجسور مع من تحب

فربما شاءت الأقدار لكما يوماً لقاء يوماً" آخر

يعيد مامضى ويصل ماانقطع...فإذا كان العمر الجميل قد رحل

فمن يدري ربما انتظرك عمر أجمل



نايس موضوع
نايس كلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soka
مشرفة فضفضة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2876
العمر : 32
البلد : egypt
الحالة : مفيش حد بينجرح اوى غير لما بيحب اوى
المزاج : الحمد لله
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 07/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الإثنين 24 مارس - 2:17

وإذا فرقت الايام بينكما فلا تتذكر لمن كنت تحب

غير كل احساس صادق

ولاتتحدث عنه إلا بكل ماهو رائع ونبيل

فقد اعطاك قلباً"...واعطيته عمر وليس

هناك اغلى من القلب

والعمر في حياة الانسان

دى ساعات بتحصل بالعكس خالص وياريت فعلا يفتكرو بعض بالخير

مرسيى ياسارة على الكلام الجميل دا

يارب يا رباب
وميرسي لردك الجميل

فعلا كلامك ده صح
شكرا على كلامك الجميل
الى ممكن يكون ترك اثر فى قلوب ناس

ربنا يخليك يا ابو علي
وثانكس لردك



_________________
اللهم اقض لي الخير حيث كان
ثم راضينى به يا ارحم الراحمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soka
مشرفة فضفضة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2876
العمر : 32
البلد : egypt
الحالة : مفيش حد بينجرح اوى غير لما بيحب اوى
المزاج : الحمد لله
علم البلد :
OuR CrAzY LiFe :
تاريخ التسجيل : 07/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة قبل ان تحب   الإثنين 24 مارس - 2:20

ميرسي يا عمدة علي المتابعة وردك الجميل

وإذا قررت يوما" أن تترك حبيباً" فلا تترك له جرحاً"

دايما اللى بيجرح بيجى على نفسه
طيب احنا زنبنا ايه
وهو بيجرحنا ليه ؟

لان مفيش حب من غير جرح
او من غير تعب
ههههههههههههه
علي راي المثل
مفيش حلاوة من غير نار
ميرسي يا هوبا علي ردك

وثانكس يا عبدة علي المتابعة

_________________
اللهم اقض لي الخير حيث كان
ثم راضينى به يا ارحم الراحمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نصيحة قبل ان تحب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
crazylife :: منتديات crazy life العامة :: منتدى فــــــضـفــضـه-
انتقل الى: